Wie kan het call center bellen? Wanneer?

Terug

Men kan het callcenter bellen op 02 588 18 83.

Het callcenter is enkel bedoeld om een ondersteuning te geven aan de actieve gebruikers van het platform ‘112 support’ zoals de functionele chefs of de medische directie van de noodcentrale of de planners of operationeel verantwoordelijken van de ziekenwagendiensten. Het is niet de bedoeling dat medewerkers het callcenter rechtstreeks bellen.

Het callcenter is bereikbaar:

Van 2 tot en met 13 april
  • 07.00 tot 19.00: Nederlands;
  • 07.00 tot 19.00: Frans;
Van 13 tot en met 29 april
  • 07.00 tot 11.00: Nederlands; 
  • 11.00 tot 15.00: Frans;

Van 30 april tot en met 31 mei (niet in het weekend)

  • 08.00 tot 10.00: Nederlands;
  • 10.00 tot 12.00: Frans.

Uiteraard mogen Nederlandstalige ziekenwagendiensten bellen naar het callcenter als er een Franstalige permanentie is. Men wordt dan zeker verder geholpen in het Frans.

Terug