Welke ondersteuning is er voor het gebruik van het platform ‘112 support’?

Terug

Er is een opleiding voorzien voor, telkens via een webinar gegeven door de coördinator van het platform:

Noordcentrales 112
  • Functionele chefs;
  • Experten ICT;
  • Medische directie;
Ziekenwagendiensten
  • Verantwoordelijke planning;
  • Operationeel verantwoordelijke.

Volgende instructiefilmpjes geven meer informatie over het:

registreren van een ziekenwagendienst: Instructievideo
aanmaken van een nieuwe medewerker: Instructievideo

Meer informatie vind je ook in de handleidingen:

Ziekenwagendiensten: Handleiding
Noodcentrale 112: Handleiding

Daarnaast kunnen de noodcentrales 112 en de ziekenwagendiensten rekenen op een ondersteuning op drie niveaus:

Eerstelijnsondersteuning Telefonisch door het callcenter opgeleid in het gebruik van het platform. Het callcenter is dagelijks bereikbaar tussen 07.00 en 19.00 uur.
Tweedelijnsondersteuning Telefonisch en via e-mail door de coördinator van het platform.
Derdelijnsondersteuning De technische ploeg van Beeple via de coördinator van het platform.

Vragen kan men ook steeds stellen via het speciaal daarvoor voorzien e-mailadres 112support@belgambu.be.

Terug